新歌《顧家》餐廳版網民Like爆 黎明預告再推「巴士版」 (22:37)

文章日期:2020年06月29日

黎明(Leon)早前推出新歌《顧家》,並請來契爺胡楓、林海峰、陳柏宇3位顧家男人合作MV,預告MV今個星期三有得睇。Leon這首新歌,推出的時候已有「已婚版」及「同居版」兩個版本。

正當歌迷都在估「同居版」中出現的那把女聲是誰時,Leon今日又為《顧家》推出了「餐廳版」。他在facebook宣傳這個新版本時透露︰「其實仲有個巴士版,有冇機會同大家分享,試一試24小時內夠6000個Like,巴士版就會出現,如果唔係我自己私人珍藏。」

Leon一出post,兩個小時已有6700多個Like。Leon立即留言「找數」︰「多謝大家鼎力支持!Like夠哂(晒)有多幾個!由於本身諗住私人珍藏,結果變成要公開,所以我要啲時間製作加埋畫面!令大家更上一層樓!7月5日見!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕黎明 顧家