【書展延期】馬米高嘆計劃被打亂:安全最緊要 (13:48)

文章日期:2020年07月13日

鑑於本港新型冠狀病毒疫情加劇,各界近日呼籲暫停書展。香港貿易發展局今天(13日)宣布,與港府商討後,決定將原定本月15至21日舉行的書展、以及其餘3個同期舉行的活動延期。

相關新聞:【為健康着想】方健儀希望書展延期:安全永遠不能妥協

「英文人生教練」馬米高最近推出首本個人著作《英文寫真》,內容是講他的成長故事與職場經歷,主打分享英文知識。對於書展因疫情再爆發而延期,馬米高回應《明報》時說:「影響一定有影響,你諗吓我每日食雞肉,操弗個body,諗住去簽書會,跟啲嫩模一脫高下﹑一脫成名,但依家打亂咗,不過我唔太介意銷路,我覺得安全最緊要,如果有任何一個粉絲或讀者,因為咁而有事,我心裏都唔安樂,取消(簽書會)係明智決定,我同書商講未有任何活動安排前,噚晚都講想取消(簽書會),我攬住枕頭喊咗好多晚,因為期待已久第一次粉絲聚會,但真係冇辦法,安全最緊要,我又唔想害人哋仔女,本身準備好多閃卡派畀大家,下次啦,來日方長,身體健康﹑安全為上。」

(即時娛樂)