【跟阿倫謝Sir合照惹熱議】梁漢文問心無愧:天下判官何其多 (15:21)

文章日期:2020年07月14日

梁漢文(Edmond)日前跟撐警譚詠麟(阿倫)和現任葵青警區指揮官謝振中踢波,阿倫事後將3人合照放上微博,惹來網民熱議,Edmond的instagram被網民及粉絲洗版式留言。

今午Edmond在facebook貼出他的歌曲《正氣歌》MV,並留言表示:「等咗半年先踢到一場波,估唔到依家踢場波難,原來做人更難。踢完走,校長(阿倫)拉住話影張相...做人應該尊重前輩....影張相,原來會被人覺得犯下彌天大罪。天下判官何其多,我問心無愧便是了。 #明就明 #唔明我都冇咩好講 #多謝默默關心緊張問候我的所有朋友。」

網民的留言亦有不同聲音:「香港真係冇晒自由!踢場波影張相都攪(搞)到咁!」﹑「偶像,互相尊重的確好緊要,世界係彩色的,繼續支持&愛你﹗」﹑「如果你過去一年知道香港發生緊咩事,你就會知道有啲野(嘢)唔做就最好。」﹑「黃秋生前輩約你踢波你敢唔敢去?」﹑「沉默大多數都五百萬啦,紅館開夠100場都得😂既然你冇問題點解要出post解釋?」

相關新聞:跟譚詠麟謝Sir合照 梁漢文ig被洗版式留言

(即時娛樂)