【歌唱比賽出身】駱振偉入行13年終圓夢 推出處男單曲 (16:04)

文章日期:2020年07月15日

駱振偉(Thor)為人認識,多是ViuTV節目主持身分,直至近期在ViuTV音樂節目《Chill Club》中,當主持同時又演繹別人的歌而廣受好評,其實Thor是歌唱比賽出身,他於2007年參與歌唱比賽獲得金咪大獎,並以歌手身分入行,但遺憾的是,13年來Thor無緣入錄音室灌錄自己歌曲,到最近終獲機會推出首支個人單曲《成熟‧不了》,Thor獲老婆力撐陪拍MV。

新歌獲《Chill Club》中的樂隊及梁栢堅加持,包攬曲詞編監工作,令Thor藉新歌唱出入行多年的心聲。今次首度當主角,Thor份外緊張,所以與導演構思如何拍攝MV時也思前想後。Thor說:「都有諗過拍個故仔,搵其他人幫手,但大家覺得我未試過係整個project嘅主角,今次應該出多啲鏡,於是導演好有心機,用咗一個最真誠嘅方法,簡單地拍一個MV畀觀眾欣賞。」

對於首次成為主角,Thor坦言有壓力,同時也感到受寵若驚,他說:「入行10幾年,時間唔長亦唔短,但鏡頭長期對住我嘅機會不多,所以一roll機,我係feel到緊張、有壓力,因為唔單止首歌係屬於我咁簡單,喺我身邊仲有咁多人為我做嘢,嗰一刻我內心只係識得不停『嘩!嘩!嘩!』,實在好感激大家幫我完成MV。」向來甚少探班的丹麥籍太太Katrine,拍攝當日亦有現身為他打氣,令Thor十分感動,他說:「我做嘢一向好專心,唔鍾意人打擾我,所以老婆好少嚟現場探班,但嗰日佢都話嚟睇吓我,好難得。」

(即時娛樂)