【梁思浩啱用?】方健儀介紹新款支架:或許幫到怕戴口罩朋友 (20:13)

文章日期:2020年07月30日

梁思浩以「講嘢太快,戴口罩會影響大家收聽」為由,跟李麗蕊、陳彥行主持網台D100節目時,沒有跟從指引戴口罩開咪,引來不少網民留言批評他行為自私,未有顧及同事感受。方健儀剛在社交平台介紹一款口罩支架,似乎可以幫梁思浩解決問題。

方健儀留言:「呢個支架,或許可以幫到怕戴口罩嘅朋友😷😷😷 電台開咪要戴口罩,但一吸氣講嘢,就連個口罩都吸埋,呼吸講嘢都困難。路過灣仔見到朋友介紹嘅支架,可以攝喺口罩摺位,支架唔走位,側邊仍貼面,戴眼鏡唔會變蒸籠,只係除下口罩後,支架有啲黏面,面上有個微印。對我來講,呼吸暢順比樣貌外表更重要。如果家中有長者抗拒戴口罩,或有呼吸系統疾病的朋友,試試呢個會唔會令大家舒服啲(雖然我好明白夏天戴口罩係好辛苦),記得要確保口罩四邊都貼面啊!」

相關新聞:【以正視聽】拒戴口罩開咪被換走? 梁思浩:係我主動提出暫停網台工作

(即時娛樂)

相關字詞﹕梁思浩 方健儀