【笑老公賤格】符曉薇做微創手術 爆陳柏宇出冧招慰妻 (16:59)

文章日期:2020年08月12日

陳柏宇(Jason)的太太符曉薇(Leanne),日前拍片透露5月時曾懷第2胎,卻因為宮外孕導致左邊輸卵管爆裂,大量出血及腹部疼痛,6月時要緊急做手術切除左邊輸卵管。今午Leanne在instagram貼相及撰長文感謝大家關心,並解答網民的提問。

相關新聞:陳柏宇太太符曉薇宮外孕致狂出血 急切除左邊輸卵管保命

她說:「有網友問點解咁遲先知宮外孕,早啲去產檢就可以避免爆輸卵管,因為疫情底下,所以避免成日去睇醫生,所以遲咗去睇,先搞到咁;第二大家問陳生(Jason)點樣氹(𧨾)我,佢繼續做返自己,繼續搞笑,令到好緊張嘅氣氛變得搞笑,第二條片就係我準備入手術室,成日都冇飲過水同食野(嘢),勁口渴,護士幫我吊鹽水,陳生揸住杯水過嚟同我杯鹽水乾杯,雖則佢不嬲都賤格,但就係令到我笑返,我係(喺)醫院嗰幾日,佢日日都過嚟搵我,晚晚都同我FaceTime,我已經好足夠。」

Leanne還貼了做完手術後的傷口照片,她說:「我做微創手術,開咗三個窿,個肚因為手術要吹脹,起碼一個月先完全還原,不過而(依)家我完全康復啦,多謝大家嘅愛,最後真係多謝媽咪個(嗰)幾日照顧我,日日買餸煮飯煲湯比(畀)我,佢係一個唔識煮飯嘅人,上網搵資料之後煮比(畀)我,做完手術我勁虛弱,講嘢連氣都無,全靠媽咪靚湯,果然世上只有媽媽好。」

(即時娛樂)