【傷心有唔同層次】鄭秀文拍新歌MV 用手指跟巨鯨「互動」 (19:28)

文章日期:2020年09月16日
【傷心有唔同層次】鄭秀文拍新歌MV 用手指跟巨鯨「互動」(大會提供影片,剪接:張家柱)

鄭秀文(Sammi)去年一首《我們都是這樣長大的》,唱到街知巷聞,歌迷等了1年,Sammi新歌《如何忍眼淚》終於面世,由於歌名跟Sammi經典歌《如何掉眼淚》相似,難免令人以為有關連,Sammi說:「就咁睇歌名,當然好容易覺得《如何忍眼淚》係《如何掉眼淚》嘅延續篇,但以我嘅理解就係唔一樣嘅事,流眼淚或者傷心呢個狀態,可以分好多唔同嘅層次,可以從好多唔同角度去描述,作詞嘅Wyman(黃偉文)聽到我畀佢嘅demo之後,就選擇咗依家呢個角度去寫。

Wyman嘅詞真係幫首歌增添好大力量,亦都幫到我好多,我一收到份詞,已經好易代入角色,入到去嗰個情緒,嚟到MV拍攝現場,我一聽到首歌、感覺啲歌詞,馬上就投入歌曲世界,好容易入戲,包括我嘅手指。」

Sammi口中說的手指會演戲,其實是指她在MV中,想像跟數十呎長的魚躍巨鯨做戲,由於MV使用大量特技,Sammi要憑空幻想,然後伸手觸摸不存在的巨鯨,一埋位Sammi發揮精湛演技,手指尖也充滿感情,並和巨鯨「互動」,完全不像對空氣幻想出來。

(即時娛樂)