拍牀戲壓住楊天宇大髀筋 何珮瑜母性大發 想公開招婚 (17:56)

文章日期:2020年09月24日

ViuTV全新劇集《熟女強人》將於下周一(28日)首播,劇情講述現今時下女性多數身兼多職,既要照顧家庭又要兼顧事業,劇集透過7位女性探討不同話題,包括雪卵、爭撫養權、同性戀、換妻、爸爸去哪兒及脫單等。

何珮瑜(Jeana)日前拍攝大膽牀戲,與對手楊天宇又攬又惜,二人更有連場牀戰,她笑指今次打破自己拍劇性感尺度:「一定係啦,因為我都冇乜拍劇,做乜都會打破紀錄。我著咗4層衫防走光,對手就要騷肌肉,乜都除晒,有一場我唔小心壓住佢大髀筋,痛到佢(楊天宇)慘叫。」

Jeana表示期待煞科宴,與姊妹重聚:「拍呢部劇最難忘係幫人做spa,因為平時我係去畀人按,今次就要同曾樂彤、朱鑑然有肌膚之親,劇入面又有埋BB,我現實中都想有個小朋友,依家我母性大發,可能拍完部劇要公開招婚先得。」

(即時娛樂)