【一直當女友係家人】落選港姐廖慧儀男友Sam自爆遭狠飛 (13:35)

文章日期:2020年10月11日

有「狂野空姐」之稱的落選港姐廖慧儀,和男友Sam拍拖1年半,二人不時在網上放閃,但日前Sam卻在社交網突然點名「警告」,叫無綫藝人孔德賢(Danny)不要再找他女友,其後經廖慧儀向Sam解釋,她跟Danny只是朋友關係,又指男友飲醉引起誤會,事件已平息,Sam亦表示信任女友。

言猶在耳,昨晚Sam失驚無神又在Instagram貼了和廖慧儀「蜜」照,不過留言就自爆被女友狠飛,他寫道:「同你一齊呢一年半,大大小小傷心既(嘅)事我都陪你經歷過,係(喺)你有低潮困難既(嘅)時候,我從來無離開過你身邊,而點會你要選擇咁樣對我,去報我一年半對你既(嘅)所有付出。我一直當你係一家人,點解要選擇因為1d(一啲)小問題,而突然狠心離開我,係咪因為入左(咗)娛樂圈,擴闊左(咗)眼界,回頭看所有野(嘢)覺得我甚麼都不是?」不過之後Sam又刪走此貼文,而他的Ig依然保留和廖慧儀合照,不過廖慧儀的Ig就見不到和男友合照。

(即時娛樂)