【結婚10周年】方健儀孖老公住露營車慶祝 感恩天公作美 (21:23)

文章日期:2020年10月11日

方健儀和老公洪楚恒昨日結婚10周年,她於社交平台分享當日結婚的熱鬧場面外,原來二人已計劃好慶祝節目,就是到郊外入住她夢寐以求的露營車,令其開心不已。

方健儀留言:「十年,選擇走進我倆都喜歡的大自然。🌱🌿☘️🍀🍃 第一次住夢寐以求的露營車,雖然唔似外國咁揸住架RV穿州過省,但可以喺車上住一晚,睇吓片綠色,心曠神怡啊啊啊啊啊!露營車最正係無敵天窗,夜晚可以攤喺張床度睇星星。另一邊有個『內艙』可以瞓多三個人。架車有自己洗手間浴室,客廳有張超大枱,揭起塊板,嘩哈哈哈哈.....原來係電動麻雀枱,我冇打麻雀十年都忍唔住㩒佢兩下,🀄️🀄️🀄️🀄️。感恩天公做美,天氣好好。我們不需要禮物,因為日落、日出、晚霞、晨曦、藍天、白雲......已是最好的結婚周年紀念品。

#wedding #marriage #10thanniversary #十年 #akinafong #方健儀 #hkig @parknaturehk #parknature #RV #recreationalvehicle #hongkong #thisisHongKong」

相關新聞:【十全十美婚禮】方健儀分享絕密片段 慶祝結婚10周年

(即時娛樂)