【自稱半紅不黑藝人】林師傑恨生女:造人計劃冇停過 (17:45)

文章日期:2020年10月13日

林師傑早前宣布回復自由身,日前他接受香港開電視主播馬梓軒訪問,分享轉型為獨立音樂人的苦與樂,更坦言渴望成為人父:「我好想生個女,想咗幾年,之前新聞都傳過兩次我太太歐陽巧瑩懷孕,但都仲未生到,哈哈!其實造人方面一直計劃緊,計劃從來冇停過,不過現時工作上,樣樣嘢都要一腳踢,的確少咗時間陪太太!」

早前林師傑推出歌曲《尊悲不分》,他表示歌曲早於5年前已寫好,用來記錄自己心情和無力感,但當時未有機會推出:「當時我有將首歌畀舊公司聽,但原來我要起碼寫200首歌,先可能被揀中一首,好多人問我點解要堅持做音樂,對我嚟講其實好簡單,因為我冇得揀,呢樣係我嘅生計,而呢首歌正係表達自己心情,話畀大家知我當時心情有幾咁沉重。」

縱使林師傑在舊公司期間有沮喪的時候,但亦有不少開心難忘回憶,他笑言:「我結婚嗰日係over咗6圍枱,全部都係幕前幕後同事,我本身係一個半紅不黑嘅藝人,亦都唔係做緊啲咩好勁嘅project,令大家要畀面出席,咁我相信啲人真係鍾意我嘅。」

(即時娛樂)