【最緊要互信】鄧麗欣37歲生日 跟王子做「熒幕情侶」遙距慶祝 (12:08)

文章日期:2020年10月15日

今天是鄧麗欣(Stephy)的37歲生日,過往每年歌迷都會舉辦生日會為偶像慶祝,今年受疫情影響,未能如常舉行聯歡聚會。不過一班歌迷們仍相當有心,適逢10月11日是 Stephy自家茶飲店成立兩周年大日子,特意在當日到沙田「野生捕獲」老闆娘,順道為壽星女預早慶祝!

提到與台灣男友邱勝翊(王子)分隔兩地,已有8個多月沒有見面,Stephy感嘆只能透過視像慶祝,名副其實「熒幕情侶」:「今年佢4月生日,我哋已經冇得見面,唯有視訊慶祝,我整咗個蛋糕喺熒幕前同佢慶祝,唔知佢今次會唔會都係咁做呢?」她表示要維繫遠距離戀愛,是一門高深學問,秘訣是彼此信任:「好多經歴過『Long-D』嘅朋友都明白,維繫真係冇乜其他方法,只能每日互相分享自己嘅生活日常,大家信任程度高啲,即使有地方上嘅距離,但個心嘅距離都唔會太遠。」 

另外,Stephy當天突襲茶飲店「巡舖」,兼為店舖兩周年舉行切蛋糕儀式,一班歌迷早已在店內等候,令她非常驚喜。粉絲們慶祝亦不忘抗疫,大家戴口罩與偶像合照,並送上生日卡及小禮物,Stephy亦回禮送上茶飲贈券。

對於今年未能與歌迷舉行正式生日會,Stephy難免覺得可惜:「原本以為今年未必同佢哋見到面,好開心有呢個機會,見個面影張相都好滿足,係有啲可惜,冇得同粉絲玩耐啲同傾偈,但冇辦法,因為疫情關係,大家面對呢個問題,希望疫情快啲過。」Stephy 透露今年慶祝活動一切從簡,只與朋友及家人簡單食飯,願望是身體健康,一切回復正常:「我諗今年好多人都有呢個諗法,平時覺得好正常普通嘅事,今年要得到都唔容易,就算同朋友食餐飯都唔易。」

(即時娛樂)