【有驚無險】為演車長角色 王菀之林盛斌被導演要求考牌 (16:16)

文章日期:2020年10月16日

王菀之(Ivana)和林盛斌(Bob)在寰亞電影《阿索的故事》一片中演巴士車長,少不免有很多駕駛巴士場面,雖然他們有駕駛經驗,但導演葉念琛為求拍攝認真,要求他們考取巴士牌,經過連日來上堂苦練後,終於成功考到牌!

導演葉念琛表示,在電影中Ivana的車長角色設計十分有趣,除了得到相關機構支持外,亦邀請到現役巴士車長做顧問,他覺得對Ivana是新挑戰,角色對她有突破,至於Bob則入形入格,如果他考到車牌,更有說服力!

Ivana和Bob首日學車他們均充滿自信,Ivana自信表示:「坐咗上車冇咁恐懼,我要適應下巴士個Size先,我當自己揸咗好耐,心理上冇咁驚。」Ivana首日上堂,在車廂內小心翼翼,聽從阿Sir指導,不過巴士如此龐大,難免有些難控制,在轉彎位時搞到Ivana大叫!

Bob亦信心十足說:「我嘅心理一定好過Ivana,因為佢好耐冇揸車,我就日日揸,我相信對自己唔係太大困難,咁我天資聰敏嘅人冇問題,如果Ivana有錯誤,我諗我係一個都冇。」他又誇口說:「阿Sir讚我讚到飄飄然咁,又話我好過王菀之好多,咁我轉彎時候可能唔係咁順,不過阿Sir話我第一次揸有咁嘅表現,已經算係天才。」

學車後Ivana愁爆說:「我剛才『肥咗』六次喺黃線度,又有一個危險過程,突然有一個學神,同我都係一個學神,你知學神好危險,就係我架車嚟緊佢去開門落車囉!我就扭軚...哈!呢個係全世界最危險,因為咁大架巴士係不能扭軚,只能煞車,好在我已經試咗啫,咁再出到路面我知點做,同埋我要改下啲習慣,因為我會交叉手扭軚,原來巴士係唔可以咁揸!」

雖然他們考試前擔心不合格,但都不負眾望成功過關,Ivana緊張表示:「嘩!我竟然合格,直程係要喊,好大壓力呀,驚過上紅館,要冷靜下,我已經正式係一個巴士女車長!」Bob也興奮表示要多謝導師,他笑言開心到流眼淚。

(即時娛樂)