【與老公互勉】江伊晴疫市下擴充貓酒店:呢盤生意令我有成功感 (17:41)

文章日期:2020年10月20日

江伊晴(Elanne)兩年前與朋友合資開設貓酒店,今年更細舖搬大舖。日前她接受香港開電視主播馬梓軒訪問,分享堅持疫市擴充的大膽想法:「呢件事對我嚟講好瘋狂,好多人覺得我癲咗!疫情下最差試過只係得一間房租出,但點解喺呢個市道下,我仍然想搬間大啲嘅舖,係因為呢兩年,呢盤生意真係令我好開心,好有成功感,幫到好多主人,直至現時有200幾個熟客!」

雖然疫情下經營困難,但Elanne從未想過放棄,皆因背後得到老公蕭唯展(Oscar)鼓勵,她表示:「佢畀我好大嘅支持,喺生意差嘅時候,我有問佢應該點做,同埋佢都有同我講,話做生意一定有高有低,如果遇到少少難關就話要放棄,咁呢個並唔係我自己。」

提到Oscar的飲食生意,疫情下同樣受到衝擊,Elanne坦言關心老公:「因為疫情下啲人少咗出街食飯,生意一定有影響,不過我唔會好擔心,因為佢始終做咗生意咁多年,我會喺旁邊支持佢。同埋疫情期間,佢有問我做呢個抗疫套餐好唔好,然後我就會以一個普通市民,望個餐單吸唔吸引,抵唔抵,喺呢啲情況下畀意見佢!」

(即時娛樂)