盼跟導演楊凡再合作 林德信唔介意拍出浴戲 (17:25)

文章日期:2020年10月26日

林德信(Alex)早前為楊凡執導的動畫電影《繼園臺七號》配音,日前Alex接受香港開電視主播馬梓軒訪問時表示,首次為動畫聲演,過程充滿挑戰:「因為個故事係講1960年代嘅香港,我唔係嗰個年代出世,所以感覺好特別,父母有時都會講以前故仔,例如戲中提及嘅夜總會,我都聽父母講,佢哋以前去嗰度玩,同埋發現以前嗰啲地方,原來有個可以行catwalk嘅舞台,又有band,我覺得呢啲好正,因為依家冇呢啲嘢!」

談及楊凡過往的作品,不乏男演員出浴戲分,Alex笑言日後有機會再與對方合作的話,亦不介意拍攝:「楊導演好識得透過鏡頭,拍一啲令大家永遠記得嘅畫面,好似吳彥祖以前拍楊導演嘅戲,唔止冲涼戲令人難忘,佢以前演警察回頭望嗰個鏡頭,都令人好深刻,楊凡係一個master,所以如果有機會可以再同佢合作,我一定會做!」

(即時娛樂)