杜汶澤爆同行朋友被禁捧Talk Show場 門票遭炒賣 勸喻勿買黃牛飛 (22:03)

文章日期:2020年11月01日

杜汶澤的Talk Show《Stand Up Hong Kong香港企硬》將於11月5日至16日假九展舉行,除忙於準備開騷,還送門票邀請朋友入場,不過,向來不避談政治的阿澤卻在社交平台透露,很多朋友婉拒了他的好意。阿澤說:「好多同行同我講,話電影公司或者經理人唔俾佢哋嚟睇我個show,同我講唔好意思。我想一次過覆...... 我請得你哋嚟,都係因為愛錫你哋,唔會想你哋有事,更加唔會為咗咁而嬲,因為我係長期受極權欺壓中生存嘅人,呢啲係小事。I'm well-trained, no worries. 你哋一定要好好工作,個心入面有我呢個朋友就可以!唔使講,唔方便,唔出現,唔好放喺心。一切在心中,做人最緊要輕輕鬆鬆!咁啲飛,我攞去炒黃牛,聽講有人賣緊$2000,咁我就想窮都難啦」

言猶在耳,阿澤的Talk Show門票已被炒至$5000,故他叫大家勿購買黃牛飛。他說:「之前響(喺)大埔街市有人同我講,佢真係用$2000買咗黃牛睇我,俾我鬧,點知啱啱同事話我知,原來啲飛已經炒到$5000!你哋千祈唔好買呀!都話搞緊75%賣飛咯!忍多一兩日呀!好快有消息!」

至於田蕊妮就隔空為老公阿澤打氣,她說「進入最後階段的綵排,真的想跟杜先生和所有幕後工作人員講聲『加油』」,不少網民也留言叫阿澤加油。

(即時娛樂)