麥美恩客串《使徒行者3》演臥底:自己都睇唔慣個樣 (19:19)

文章日期:2020年11月08日

麥美恩向來以主持工作為主,久不久才客串劇集演出,明晚(9號)於翡翠台首播的台慶劇《使徒行者3》,將會有她的難得演出,是飾演臥底之一的「朱倩」,可是很快就被安排死去,所以喜歡麥美恩的粉絲,記得要細心欣賞。

麥美恩留言:「Her name is Juicy 🐽。第一日拍攝留個紀念,冇錯,我都認唔到自己,自己都睇唔慣個樣。除咗選港姐着三點式之後,冇試過着『咁少』,仲要加個淋冰水...係真啊。同場加映,鯨魚式噴射🐳,確係成場都『濕晒』。喜劇真係唔容易做,能夠令你笑一聲我已經好感觸,聽日第一集出場,好緊張,謝謝大家鼓勵。#感恩有你地 ❤️ #使徒行者3 #朱倩 #11月9號 #830pm #翡翠台 #感恩 #blessed #countmyblessings」

(即時娛樂)

相關字詞﹕麥美恩 使徒行者3