跟麥雅緻慶祝結婚8周年 張頴康親解跟鄭俊弘「兄弟情」 (11:25)

文章日期:2020年11月09日

張頴康和老婆麥雅緻於2012年結婚,婚後育有一對仔女,今年是2人的結婚8周年,阿康在社交網貼了和老婆及仔女慶祝的照片。阿康笑言昨天(8日)如常照顧兩個小朋友,待他們睡覺後,才跟老婆偷偷外出吃甜品慶祝。

阿康寫道:「回顧之前咁多年嘅結婚紀念日,我哋都冇隆重咁慶祝,每次都係好簡單咁食餐飯,食下甜品,好好咁回味吓結婚當日嘅情景同心情!證實咗,我老婆咁多年都冇變過,仍然係好簡單,好容易滿足!多謝老婆8年前奮不顧身咁嫁咗俾我,仲幫我生左(咗)兩個咁聽話嘅小朋友!老婆,我愛你。」

另外,不少人都感好奇,為什麼阿康會擔任鄭俊弘的兄弟團之一,阿康解釋:「因為大家都唔知道我同阿Fred有幾熟!呢度有一張相,當年我結婚呀(阿)Fred都係我兄弟,佢就係企咗喺喊到豬頭咁樣嗰個鐘(鍾)一憲後面!」

(即時娛樂)