達明一派開騷|黃耀明唱《情流夜中環》感觸落淚:我哋唔可以收聲 (22:01)

文章日期:2020年11月13日

達明一派今晚於伊利沙伯體育館舉行《Replay》演唱會,因疫情只能7成半入座率,讓觀眾保持社交距離。觀眾入場前要量體溫。圈中好友何韻詩及父母、劉天蘭、岑寧兒、林海峰等在台下欣賞。

黃耀明與劉以達以星河主題的閃爆服裝出場,獻唱歌曲《世紀末顏色》。黃耀明向台下送飛吻答謝觀眾,接著再一口氣唱出《最佳朋友》、《我有兩個》、《盡在今夜》及《情流夜中環》,獲全場報以熱烈掌聲。

黃耀明唱完《情流夜中環》忍不住哽咽說:「我忍咗好耐,在中環一個人排這首歌時已忍不住喊。呢首歌是講再見中環,好多謝大家這個時候都嚟,呢個時候更需要彼此。」歌迷大叫:「香港人加油,永遠支持你。」劉以達問觀眾戴口罩辛不辛苦?黃耀明即說:「你哋唔可以剝,如果唔係開唔到下場,我哋忍咗好耐,這一年已忍得好辛苦,期間忍不住開facebook live,但感覺好唔同,我哋需要見到人,更需要大家。」之後唱到《天花亂墜》一句「我諗我應該收聲」,黃耀明再說:「但我哋唔可以收聲,因為我哋係呢個地方嘅主人。」

(即時娛樂)