好肉緊|陸浩明失落大獎 遭麥美恩「兜巴星」致跌眼鏡 (15:50)

文章日期:2020年11月20日

陳曉華(Hera)在昨晚《萬千星輝賀台慶》的終極遊戲大獎,贏了黎耀祥及陸浩明(6號),奪得38萬元!不過期間發生小插曲,事緣當他們為爭奪大獎時,在旁的司儀之一麥美恩表現十分肉緊,比玩遊戲的藝員更緊張,當6號玩遊戲時,麥美恩不停大嗌「結婚﹗結婚﹗」但6號最後失落現金大獎,麥美恩竟鬧着玩「兜巴星」打到對方跌眼鏡,搞到6號尷尬又狼狽。

事後6號在Instagram貼了合照,並表示副眼鏡夠硬淨,他寫道:「當時同38萬係1cm嘅距離,結果嗰條濕滑嘅公路... 架的士...我終於明白咩叫做擦肩而過,恭喜Hera(陳曉華) ,我同自己講繼續努力工作啦。#萬千星輝賀台慶 #比Lisa姐抽中好high #人生第一次 #麥小姐點解你咁肉緊 #眼鏡冇事夠硬淨 #下年再中過。」麥美恩亦貼文道歉:「#哎啊 #6號 #對唔住啊 #我真係好想你結婚㗎 #辛苦晒大家 #台前幕後叻叻」。

(即時娛樂)