捲入錢銀瓜葛 鍾舒祺護家姐Sherman 跟陳潔玲隔空開火 (16:40)

文章日期:2020年11月27日

鍾舒漫(Sherman)於8月時曾在私人facebook貼文,自爆被行內人騙走5位數金額,當時她表示已儲齊證據交給律師處理,事隔3個多月,事件有新進展,今天有消息稱Sherman口中的「行內人」,是指前落選港姐陳潔玲(Christy),消息指被指是Sherman男友的林灝軒(Steve),日前在fb轉貼陳潔玲於疫市開新店相片,更力陳對方3宗罪;

Christy接受傳媒訪問時表示,對指控感到莫名其妙,又稱自己做生意向來講信用,雖然她不介意認是Sherman所指的「行內人」,但她要澄清,Christy表示做生意要跟足程序,並強調沒有呃對方錢,她更謂歡迎大家當面對質。今天Christy在Ig限時動態只簡單留了一句:「時間會說話。」

另外,Sherman胞妹鍾舒祺(Sukie)亦在社交網發炮轟Christy,她寫道:「陳小姐,其實你咁做真係好浪費社會資源。你就不能有更好或正面的新聞嗎?」﹑「再說,你男朋友victor亦都告知過我哋,你精神健康不穩定,我們也明白你所作所為的原因。隨隨便便,就話告人誹謗,話對你性騷擾,把事實倒轉來講,我們也明白,你想為自己締造地位,不斷做新聞,有到處威脅別人的習慣,但真心奉勸一句,咁樣真係好唔健康。」﹑「請你唔好本末倒置!你哋究竟係邊位?你覺得我會去搵你地(哋)處理我嘅家事?我連你電話都冇呀。從來都冇聽過你個名。」

與此同時,有指Sukie曾爆粗鬧爆Steve,甚至希望胞姊早日跟對方分手,Sukie今午在facebook留言稱自己光明正大:「我講過乜就係乜!」﹑「其實真係好難睇,將別人私人嘅語音,有牽涉到其他藝人的名字,這樣做太小家了。將別人的家事講上報紙,為了什麼?能否真真正正解決問題?你唔使隔山打牛啦,因為你,我同Steve一早修補好關係啦﹗咁耐歷史嘅嘢你唔好再遲啲講?知你開舖要炒作,但係咁樣真係好核突。」Sherman亦在Ig的限時動態寫道:「經一事﹑長一智,只是人生的一課做好自己就夠。」

(即時娛樂)