鍾嘉欣化「馬騮屎忽」妝跳Aerobic 跳到似生仔叫Call白車 (22:18)

文章日期:2020年11月29日

鍾嘉欣(Linda)不時拍片上載到其YouTube頻道,她在最新片段中穿上1980年代最流行的Aerobic舞衣,邀請好友林子超一起挑戰「Aerobic Challenge」。嘉欣自嘲臉上的妝容十足「馬騮屎忽」,又為自己改名「Lindi Baby」。

她與子超跟隨電視熒幕跳Aerobic,跳第一條熱身片段時,嘉欣非常輕鬆,還自詡跳得跟片中舞蹈員一樣,又說從小就喜歡跳Aerobic。嘉欣跳得非常放,動作一時似猩猩,一時似大鵬展翅,一時又似在抹窗,認真得來十分搞笑!不過,她跳「Stage 2」時開始疲累,小腹位置更有點痛,自言手腳開始不協調,最後更累到抬不起頭,自行暫停,笑言要「call定白車」。

休息一會後,嘉欣和子超跳「Stage 3」片,跳到其中一個左右腳輪流提起的動作時, 嘉欣搞笑地說︰「我覺得我就嚟生BB喇!我完全係望一點,不想其他事,我就一定做得到。我生BB時都是這樣的!我望住一點,就是終點!」去到最後「Stage 4」,嘉欣一開始就放棄,叫子超一個人「出賽」,她就站在後面給予支持。子超獨自跳足一分鐘,嘉欣再次加入,跟子超一齊做出掌上壓及sit-up動作。

嘉欣在片段下留言︰「『我細細個就好鍾意跳Aerobic㗎喇!』正正因為呢句,令我今日踏上一條不歸路~今日就帶大家進入80年代嘅世界,挑戰Aerobic Challenge,一齊跳返(番)以前嘅Aerobic!咁開心嘅事,當然唔可以自己我一個人,今次搵埋我嘅『徒弟』林子超一齊玩,師傅(父)有難徒弟梗係要一齊當,而且我哋製作相當認真,由頭到腳都全面配合Aerobic嘅世界,仲跳到差唔多仔都生埋,唔劇透咁多,知有幾癲就直接睇片啦!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鍾嘉欣 林子超