封筆8年再拾起畫筆 劉心悠盼開畫展 (11:42)

文章日期:2020年12月07日

劉心悠在抗疫期間,除了工作外,其餘時間都乖乖留家抗疫,而她趁這段時間,重拾已封筆8年的畫畫興趣。機緣巧合下,她獲野生動物保護組織發起「End The Trade」的邀請,繪畫一幅野生動物的畫作,來喚起大家的關注。

短片拍攝當日心悠把畫作帶到場地,不論拍攝導演還是心悠工作團隊,看到畫作都不禁嘩然,心悠說:「點解大家會有咁大反應,其實我喺加拿大讀書係讀design,識畫畫係需要!有同事見到幅畫問係咪我畫,好在畫嘅時候,有朋友幫我拍咗片。」

今次心悠的任務是需要繪畫一幅野生動物,最後選擇了畫大象,她解釋:「本身收到佢哋畀我參考嘅圖,係一啲後現代派嘅風格,佢哋冇規限我,最後我喺網上做research嘅時候,見到一幅Real Life嘅大象相片,隻大象BB嘅眼神好無助,我覺得好切合今次嘅主題,所以最後我就畫咗呢幅Real Life嘅大象BB。」

今次拍攝該活動的宣傳短片,除了畫畫之外,還有另一個挑戰就是要跟3位小朋友一同拍攝,心悠笑言:「拍攝一向最大困難都係遇到動物同小朋友,今次拍攝嘅小朋友都好得意,算係好聽話,不過當佢哋唔受控制嘅時候,就需要耐性,同埋佢哋拎住支畫筆周圍畫,我當時好擔心佢哋會畫花我幅畫作,如果真係畫花咗,我會傷心,畢竟我都用咗好多時間準備,畫也畫咗8個鐘。」

完成拍攝後,心悠表示會繼續執起畫筆繪畫,更不排除開畫展是她的未來目標,她說:「我會繼續畫畫,但唔會為咗開畫展而畫,同埋開畫展都一定要有一個目的,舉例可以係為慈善,或者想喚起一啲值得大家關注嘅事情而開呢個畫展!」

(即時娛樂)