EO2相隔7年再合體 成員Eric被嘲身形脹爆 (19:18)

文章日期:2020年12月10日

組合EO2及合作多年的排舞師DEE,日前接受許文軒主持的《StarTalk》訪問,談及EO2合體拍攝跳舞短片感受。Osman說:「今次係因為排舞師DEE嘅project,而再撮合大家一齊,但要集合EO2唔係一件易事,因為我同Eric要教學生,Eddie要拍戲,Otto做編劇工作,始終7年冇合體,大家有大家嘅生活同工作。」

談到合體排練跳舞的感覺時,Otto說:「我真係最少跳舞嗰個,之前都擔心應付唔到,但一埋位就好似師兄弟歸位,但跳咗20次Eric都錯!」

Osman曾擔心身形走樣,他說:「因為疫情教跳舞都停咗,日日坐喺屋企食嘢,唔覺唔覺就脹咗!」Eddie起哄表示:「我就真係唔覺你脹咗!我隔籬個Eric就真係脹咗!」Eric笑說:「因為有咗小朋友,每日要照顧佢,完全冇時間做運動,我又鍾意食嘢,教完堂就拉隊去打邊爐。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕許文軒