中環巧遇 汪明荃曬老公視覺照 阿Sa︰關智斌同家英哥好似 (12:49)

文章日期:2020年12月11日

汪明荃(阿姐)昨天與丈夫羅家英到中環閒逛時,遇上蔡卓妍(Sa)和關智斌(Kenny),4人在餐廳內巧合地坐隔離枱,立即合照留念。阿姐事後在社交網分享合照,還有家英哥為她操刀拍攝的老公視覺照。

阿姐說︰「10/12/2020 今日與家英哥在中環辦事,見到Landmark已經佈置了很大聖誕樹及燈飾、很應節。當然由於店舖都有6折減價、所以也入了些貨。很幸運碰上阿Sa及Kenny,他們在選擇禮物。他倆與家英哥剛拍完電影,所以見到我哋都好熱情同興奮。」

阿Sa也在Ig上載合照,留言︰「套戲尋(噚)日終於拍完,今日又見到喇﹗好有緣份呀,仲有阿姐添﹗阿姐幾時都咁有型 ,家英哥真係好好笑。我成日都覺得關斌同家英哥好似,講嘢同啲反應都真係好似 。」Kenny就表示︰「而(依)家冇得日日見到家英哥,有啲唔慣。」

(即時娛樂)