最似李小龍的演員|為周星馳平反 陳國坤一切由《少林足球》說起 (21:40)

文章日期:2020年12月12日

陳國坤(小龍)接受港台主持車淑梅《舊日的足跡》訪問,節目中他提到心目中兩大偶像,分別是李小龍與周星馳。小龍說:「我由細到大都畀人話似李小龍,我只係有一次感覺到真係似,就係喺西雅圖見到龍哥(李小龍)墓碑上邊嗰張相,嘩!我都覺得似!」

「宇宙最強」甄子丹指陳國坤是史上最似李小龍的演員,他指甄子丹是超級龍迷,獲對方認同令他個心卜卜跳、手心冒汗、面紅耳熱。在《葉問4:完結篇》最後一幕,李小龍(陳國坤飾)横空降世出現師父葉問靈堂之後,好多網民都要求拍一套真正李小龍電影,陳國坤直言自己十分渴望: 「我都好想,趁住我依家仲後生仲打得,不過知道龍哥女兒李香凝將版權睇得好緊,呢個係最大問題,如果老闆黃百鳴可以解決到,我一定拼咗條命都要拍!」小龍撞樣的還有古天樂,他笑說:「真係好多人咁講,但係冇得比,佢(古天樂)靚仔過我好多」

小龍另一位偶像是曾提攜他的周星馳,他獲星爺賞識入行,2001年參演電影《少林足球》。小龍稱對星爺是敬慕與癡愛:「周星馳拍戲好認真,乜都理,太陽曬到佢起咗件背心印,旁邊啲肉紅到凸起都唔理!」對外界以「忘恩負義、落井下石」形容星爺,小龍為對方大平方,「只係嗰啲人唔夠了解星爺,行得未夠近,遠睇睇得唔清楚。我跟足佢8年日日見面,我見過佢生活上嘅細節, 佢對後輩嘅態度……我明白唔同角度感受會唔同,如果感受唔好,希望佢哋會原諒、包容!有一句說話『不招人妒是庸才』,我佩服佢處事嘅態度,佢比任何一啲畀人話係好人嘅人更加做得好,因為佢選擇沉默,一味工作唔反駁,佢冇暗裏打人哋兩拳,只係專心工作拍戲」。 

他跟星爺多年沒見面,但過時過節,他會短訊跟星爺聯繫,也有留意對方早前上法庭,小龍笑說:「星爺(出庭前後)嘅金句帶畀大家一種歡樂,好難得佢一直保持一種正面態度去面對各種困難,佢時時都話冇嘢有問題,一定搞得掂!」

(即時娛樂)