9大要點要留意 阿Bob分享改善財運方法︰信不信由你 (20:55)

文章日期:2020年12月13日

林盛斌(Bob)在圈中非常吃香,家住九龍塘3層高獨立屋的他,即使在疫情的艱難市道下仍然保持有少量工作機會,同時又積極與拍檔們開拓生意,是圈中的隱形富豪。

阿Bob近日在社交網分享了一個改善財運的方法,自言他在8、9年前開始了這個方法後,財運真的有所提升。阿Bob表示這個改善財運的方法有9項要注意的地方,包括︰「請你馬上換一個長銀包」、「最好係要名牌,貴少少嘅」、「唔好用就咁對摺嗰啲,要有扣或者有拉鍊嘅」、「將所有紙幣面值順序放好兼同一方向排列」、「唔好放散紙神沙」、「唔好放任何單據」、「經常keep住有多少少錢喺銀包」、「經常保持你個銀包乾淨同整潔」、「好好對待每一張放入你銀包嘅銀紙」。

阿Bob說︰「大約八、九年前,我開始咗呢個習慣,由 LV,到 BV,去到兩年前用緊嘅呢個,我發現我嘅財運真係有所嘅提升,我嘅年收入亦不知不覺間一步一步多咗。曾經有一個好有趣嘅統計數字,你嘅年收入(當然未必絕對準確),大約係你銀包價值嘅200倍。信不信由你,反正我信了,亦實踐中!乖啦,今日,去買個靚靚哋嘅長銀包啦。」

(即時娛樂)