冧樣戴戒指|戴祖儀被神秘男子求婚 真相係… (21:38)

文章日期:2020年12月14日

戴祖儀昨日在社交平台上載被求婚的照片,見她樣子很冧的接受神秘男子替其戴上婚戒,之後大賣關子表示:「是有點突然,等心情平復再詳細給大家說。」至今日中午,戴祖儀在網上公開答案,原來是宣傳她跟謝東閔合唱的《香港愛情故事》插曲《逆流直上》,謝東閔亦於網上分享這輯相,笑戴祖儀樣子很恨嫁,戴祖儀即反撃叫他形容相中的表情,謝東閔的答案是一言難盡,相當搞笑。

戴祖儀留言:「對唔住係我欺騙左(咗)大家🙇,事實嘅真相係…我終於有第2首歌出啦!都係同@brian_tsetse(謝東閔)合唱!求婚片段是MV情節🤓,已經係(喺)各大音樂平台上架啦,送俾大家~《逆流直上》,香港愛情故事插曲。#放心 #祖儀是屬於大家的 #沒有人比祖儀更單身 #天氣越嚟越冷 #聖誕節越嚟越近 #祝大家越嚟越早瞓 #早瞓唔到記得聽我新歌」

(即時娛樂)