男排女將|顧定軒患尿道炎照做側滾:痛到標眼淚都要忍住 (22:05)

文章日期:2020年12月14日

ViuTV新劇《男排女將》今周踏入大結局,男主角之一的顧定軒在網上分享他拍攝此劇的籌備工夫,特意進行體能訓練,希望體型上有些睇頭,當看似有所成績時卻腸胃炎來襲,令他一切努力付諸流水;拍攝時,他不知什麼原因患上尿道炎,當他要拍攝側滾動作打波,就算痛到標眼淚也要死忍,之前救波又撞到下巴腫起來,可謂有血有汗又有付出。

顧定軒留言:「男排拍攝前想準備個更好既(嘅)體型,高度改變唔到,就希望可以厚重啲去呈現一個比較沉穩嘅”King”,所以搵左(咗)@powerlivingsam進行訓練,每星期無間斷再穿插排球特訓,亦慢慢見成績。不過,就係(喺)開拍前兩個禮拜,一個腸胃炎,中醫西醫睇勻,痾(屙)嘔足十四日,前功盡廢。最後睇專科話:『壓力太大。』唉,而今次既(嘅)教訓,仲大。但自己諗返,其實都幾熱血既(嘅)~ #有次救波下巴落地腫左(咗)成個月 #又無啦啦尿道炎每次做側滾痛到標眼淚都要忍住 #真係有血有汗 #最後五集啦 #唔係唔睇啊 #男排女將 #力圖 #張競康 #king」

(即時娛樂)