傾公事冇接細女來電 張繼聰激嬲前世小情人︰下次唔敢 (18:12)

文章日期:2020年12月25日

張繼聰身在澳門接受隔離,由於澳門政府日前宣布港人入境須延長隔離期至21天,因此他目前尚在酒店房內,幾日後才能重獲「自由」,可投入拍攝工作。雖然人在澳門,張繼聰和3歲細女張靖「愛得癡纏」,張靖日前知道爸爸要加「疫監」後,立即傳短訊給他,叫他加油,收到訊息的張繼聰立即「復活」,精神抖擻起來﹗

不過,張靖今日竟然嬲了爸爸﹗原來張繼聰因與別人傾公事電話而未有接聽張靖的來電,結果激嬲了女兒。張繼聰在社交網透露事件︰「電話傾緊公事,miss咗某人嘅call,之後極速視像打番去,佢冇出聲,原來已經嬲咗..... 張小姐,我下次唔敢😂﹗#不過其實係冧嘅 #投晒降」

大批網友留言,讚張靖有性格,又指她「真係爸爸嘅前世情人,攞咗爸爸條命」。有粉絲就取笑張繼聰「得罪阿女緊要過得罪老婆」,叫他「準備跪lego啦」。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張繼聰 澳門隔離 張靖