做埋Stickers|被少爺占惡搞紅唇嘟嘴表情 Sammi有嘢講… (16:27)

文章日期:2021年01月05日

組合「艾粒」的少爺占和Donald,在叱咤頒獎禮當晚,惡搞鄭秀文(Sammi)、盧瀚霆、林子祥、麥浚龍、花姐(黃慧君)和柳應廷,令人捧腹。少爺占戴了假髮及搽紅唇反串扮Sammi,並模仿對方說話語氣;少爺占還扮Sammi嘟嘴表情,維妙維肖。Sammi亦在社交網上載少爺占扮她的stickers,並大讚叱咤頒獎禮非常好看,Sammi說:「不過...Mi有少少懷疑這個workout紅唇嘟嘴女...就是me....尤其嘟起豬唇嘅神韻......#workout中 #Workout中workout中workout中 #分分秒秒也在workout中 #你今日workout咗未 #飯可以唔食但唇膏一定要搽 #覺可以唔瞓但一定要workout #少爺占」,少爺占則搞笑留言:「Me好開心Mi post me 呀😍!」

(即時娛樂)