2004年港姐亞軍|39歲朱慧敏秘嫁心臟科醫生陳良貴 (15:44)

文章日期:2021年01月07日

2004年港姐亞軍﹑現年39歲的朱慧敏(Queenie)秘密入紙申請註冊結婚,在擬結婚通知書上,男方名字是42歲的陳良貴,職業報稱心臟科專科醫生,據悉陳良貴是養和醫院心臟科專科醫生,而2人報稱住址在半山司徒拔道。Queenie曾跟EO2成員彭懷安(Eddie)拍拖,感情穩定,更去到談婚論嫁階段,惜在籌備婚事期間,Eddie被爆出軌,令婚事告吹。

另外,陳良貴醫生曾於2018年9月,為林盛斌(Bob)做「通波仔」手術,Bob事後感謝陳醫生,並跟對方合照,當時Bob還留言公開為陳醫生誠徵女友:「事業有成、有上進心,絕冇不良嗜好,成熟、穩重、工餘時間熱心公益,我係女人會主動溝佢,而個重點係...佢單身。」

而Bob於去年8月在Instagram貼過「媒人」二字,當時Bob曾寫道:「都應該係我記錄中最快手嘅一次,星期日介紹,星期二佢哋一齊咗!以後條路就睇你哋,希望你哋幸福快樂。點解我咁鍾意做埋呢啲嘢?因為,見到身邊人開心,自己都會好開心。」未知是否Bob撮合「陳朱配」呢?

(即時娛樂)