駱胤鳴爆老公嗌錯外母瘀事 何雁詩揭鄭俊弘對鏡練叫「爸爸媽媽」 (19:15)

文章日期:2021年01月12日

SiS樂印姊妹成員駱胤鳴去年底嫁給男友Kelvin,宣布成為人妻,今天她在社交網貼了和老公舊照,並爆Kelvin瘀事,指他仍未習慣叫外母,仍然叫auntie。駱胤鳴寫道:「話說,未結婚前,哈士彬先生尊稱我娘親做auntie,一叫就叫咗五六年,有時候我同娘親傾緊偈,佢都會隔住個電話噓寒問暖,所以我娘親慣咗打俾我第一句就係問『彬仔呢?』,好似佢先係我娘親嘅親生骨肉咁,而佢都會auntie前auntie後,逢年過節送禮,得閒幫手搞電腦電話嘅問題,深得我娘親寵信。

但睇慣咗宮鬥劇嘅我,深明女主角係唔需要搏老命爭寵,終有一日個運氣落到我身上,我就可以扭轉局勢,做返娘親嘅親生女。噚晚(10日)機會終於嚟啦。

我娘親問:食咗飯未?彬仔呢?我遞個電話俾佢自己答,佢突然間失心瘋好精神爽利大大聲咁問:食咗啦!Auntie你呢?

我娘親幽幽地答咗一句:邊個嚟㗎?叫我做auntie嘅?想補救已經補救唔切嘅哈士彬紅都面曬,再嗌媽已經嚟唔切了…

我望住我老公,真心覺得睇咁多年宮鬥劇原來都有啲用,btw佢又好似兜得幾好,佢話叫我娘親做外母好似好陌生喎。大家救吓佢,點樣叫我娘親好?

#救救可憐嘅太子殿下 #一句錯步步錯 #真係步步驚心 #估唔到玩開外母攻勢嘅佢都有失手嘅一日 #我真係好衰 #睇人失勢最開心 #佢嗰吓嘅表情係帶住驚恐又徬徨 #我都救你唔到」麥美恩留言表示「叫娘親英文名。夠親切,如果冇 叫your highness」,何雁詩則留言稱:「Fred自己對住鏡練咗好多次叫爸爸媽媽。」

(即時娛樂)