兩個月前招親 劉小慧11歲愛犬肺炎病逝 (19:56)

文章日期:2021年01月16日

劉小慧與蘇志威去年11月才為愛犬Bearbear找了個靚老婆,兩家人更為愛犬舉行過大禮儀式。誰知時隔兩個月,Bearbear卻因為肺炎而離開了這個世界。劉小慧在社交網透露Bearbear已成為小天使︰「『開心仔』Bearbear去咗做小天使。過往的我很怕面對生離死別,之前有隻狗仔小腳板走咗,我都會喊足三日三夜。但今次我仍是會憂傷,但我學識放開,因為我知道bearbear都想我哋開心快樂,唔好為佢傷心。」

「多謝Bearbear這11年來的陪伴,睇住你同Ina一齊長大,時間過得真係好快。每次返到屋企都見到你『嗲嗲貢』,挨身挨勢想問攞嘢食,又唔知自己牛高馬大。回想起這個畫面都感到溫暖... 可能大家都會擔心我會喊到崩堤,我確係有喊,不過比想像中冇咁嚴重,係因為bearbear有我哋陪住佢喺屋企離開,冇愧疚冇遺憾。同埋真係亦都有你哋每星期陪伴住我開直播,冇咁多時間亂諗嘢,多咗個平台比我嘅情緒表達出嚟,無論高低起跌,開心快樂..... 所以放心,只要你哋唔好嫌我長氣,太過真性情,我講到嘢,我都會一直在這裡同大家分享。而我老公就忙著坐係電腦面前,整理緊同bearbear之前嘅片段。」

「早幾個月,舉行了招親,影咗好多靚相,多謝bearbear帶畀我哋一個咁美好嘅回憶。之後一個月患上肺炎,雖然唔嚴重,但就係一直斷唔到尾。所以,大家真係要珍惜每分每秒相處時刻,今日唔知聽日事。多啲留紀念,記住這份甜蜜,留住這份感覺。遺憾Yumi喺日本冇辦法送bearbear最後一程,我朋友建議了一種方法,讓我帶牠回家,繼續留在我們的身邊,陪著我們到老,稍後如果有機會就同大家分享。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉小慧 蘇志威