支持小店|免費出Post賀開張 林盛斌:醒多兩嚿豬紅蘿蔔 (23:15)

文章日期:2021年01月16日

藝人受注目,網上支持者眾,在社交平台為商品或店舖宣傳帶來收入,知名藝人出Post收5位數字金額酬勞唔算貴。今日(1月16日)Bob(林盛斌)在社交平台送大禮為車仔麵店免費出Post,上載老闆站在店前的照片,作為送給老闆新店開幕的禮物,認真大手筆。Bob接受《明報》電話訪問,笑說:「如果有錢收,應該夠我食幾年車仔麵。」

Bob是這間車仔麵店的熟客,他消夜食車仔麵外賣,連生日也是食車仔麵。今日他在社交平台留言:「(呢個post,係我送畀你嘅開張小禮物)為咗頭家,一個星期做足七日,每日最少工作十五六個鐘頭,佢其中一個心願,就係開到一間鋪頭,可以畀到啲客舒舒服服坐低食碗車仔麵。今日,佢終於做到!」Bob稱這間車仔麵店由外賣小店變成有堂食的舖頭,是一個好例子,告訴大家:清晰目標 + 周詳計劃 +強烈慾望 + 不斷努力 = 成功。 Bob又說:「由食客,變成你嘅朋友,為你而驕傲。峰哥,衷心恭喜你,祝你生意興隆!」Bob還詳細介紹地址。記者問幫襯時會否獲老闆多送兩嚿牛腩或豬大腸?他笑說:「牛腩就冇喇,但都會醒多兩嚿豬紅同蘿蔔。」Bob以實際行動支持小店獲網民讚賞,有留言要去幫襯。

今日馬浚偉也有好介紹,是在旺角賣炒栗子的伯伯。馬仔寫道:「在亞皆老街火車站橋底的蕃薯栗子,我經常幫襯!尤其是栗子,我最愛!今午,去買了粟子和鹽焗雞蛋,依然美味非常!當然,還有一個吸引之處,就是每次見到伯伯充滿精神氣力去炒粟子,又滿面笑容去叫賣,這份自力更生又樂得自在的神態,更是吸引!」

(即時娛樂)