陳凱琳又佗B?|龔嘉欣爆響口:買隻熊公仔送畀你個女 (17:03)

文章日期:2021年01月21日

龔嘉欣(Katy)早前在台慶頒獎禮連奪兩個大獎,在勁歌總選亦分一杯羹。Katy的好姊妹陳凱琳(Grace)和譚凱琪,為她舉行祝捷會,不過佗B的沈卓盈未見影。Katy開心寫道:「好開心我有咁好嘅朋友仔,第一個慶祝活動當然要留俾你哋,@ghlchan(陳凱琳) 妳永遠都係咁支持我,同埋真係無所不談,呢份感情真係好珍貴難得。@zozotam1o1o(譚凱琪)成日都係咁好、咁溫柔,仲要煲湯好好飲,我真係好幸福,新嘅一年,希望我同我身邊嘅朋友仔,大家都身體健康,開開心心。」

Katy和Grace日前在家中各自開了Ig Live,期間Grace對Katy家中的熊公仔表示欣賞,當時Katy口快快爆料:「買隻送畀你個女。」網民議論紛紛以為Grace再度懷孕,不過Grace澄清沒有懷孕。

(即時娛樂)