曾志偉任TVB副總經理 馬浚偉:佢喺電視界太有實力 (17:40)

文章日期:2021年01月21日

無綫今天有重大的人事任命,主席許濤發出公告,邀請曾志偉出任TVB的副總經理兼行政委員會特別顧問,王祖藍則出任集團的首席創意官,兩人任命即日生效。

馬浚偉(馬仔)回覆《明報》時替曾志偉開心,他說:「我有留言恭喜佢,佢都有覆我,志偉哥喺電視界太有實力,有好多經典節目,同埋佢有好多貢獻,TVB係我長大地方,係我娘家,裏面有好多恩師,志偉哥出任咁重要職位,戥佢開心高興,祝佢製作更多好節目,將TVB繼續發揚光大,明年TVB 55年,希望有一番更好景象。」

崔建邦亦說:「梗係開心啦!對上一次同師父做騷已經係幾年前嘅東華(歡樂滿東華),我相信以後志偉哥一定會為我哋帶來好多既富娛樂性又有正能量嘅好節目畀大家!非常期待!」

陳山聰則說:「志偉返嚟梗係Very good啦﹗佢咁有經驗,睇住我哋成班嘩鬼成長,有機會再同佢合作係好開心。」

相關新聞:跟曾志偉拍住上|王祖藍獲邀出任TVB首席創意官

相關新聞:獲主席許濤點名|曾志偉任無綫副總經理及行政委員會特別顧問

(即時娛樂)