距離個唱僅2個月|網民憂疫情影響紅館騷 林二汶:交畀上天安排 (16:21)

文章日期:2021年01月22日

林二汶今天終於「找數」,宣布於3月底在紅館舉行首個個人演唱會,由於距離開騷尚餘2個月左右,時間上較趕急,加上疫情依然肆虐,能否如期開騷亦是未知之數。

二汶回覆傳媒時表示:「時間方面應該ok,依家拿拿林密鑼緊鼓準備,至於會否因疫情開唔到?我就交畀上天師尊安排,交畀佢去諗,會唔會請造星學員上台?我密鑼緊鼓準備緊個騷內容,而最緊要的內容係我身體狀況,因為抗疫期間,大家都肥咗,哈哈,我就會畀心機練氣,因為喺紅館開騷唔容易,過去好多前輩紅館開騷,我唔可以失禮,首先練氣先,多謝各位支持,終於都找數喇,祝大家身體健康,繼續保持安全。」

另外,彭秀慧亦在facebook貼片賀二汶登紅館,片段中背景是《全民造星III》,二汶扮演參賽者,彭秀慧扮導師,期間二汶罕有展舞姿,十分搞笑呢﹗

相關新聞:真‧找數|林二汶終於攞到期 3月底舉行首個紅館個唱

(即時娛樂)