林建名追思會|女兒哀別父親:希望大家記得佢係「開心大少」 (18:41)

文章日期:2021年01月29日

【今日直擊】大名娛樂老闆林建名(大少)追思會,今天在香港殯儀館舉行,陸續有藝人前往致哀,包括楊受成﹑麥貝夷﹑太極成員Joey Tang和Gary﹑蔡一鳳及丈夫盛品儒﹑盧敏儀和孫敬安﹑范振鋒夫婦﹑林德信﹑文雪兒﹑蘇姍﹑葉劉淑儀﹑趙曾學韞﹑霍震霆及兒子霍啟山等。

林建名兩名女兒林煒珊和林煒珽接受傳媒訪問,林煒珊眼泛淚光哽咽說:「爸爸離世我哋十分痛心,爸爸生前係樂施好善嘅人,對公益貢獻良多,而且充滿正能量,佢嘅正能量﹑正氣同埋重於朋友性格,令佢相識滿天下,呢次咁多朋友及團隊,喺疫情下嚟追思會,我哋4姊弟非常感激大家,各位同佢作最後道別,承傳爸爸正能量,可以唔傷感送別,希望大家永遠記得佢係『開心大少』。」

林建名的喪禮日前低調進行,林煒珊表示因為父親朋友眾多,疫情關係要分開人流進行:「嗰日(喪禮)好多儀式,實在好難控制,盡量安排分人流。(低調設靈和出殯是亡父意思?)唔係話邊個意思,因為疫情關係,唔可能一次過進行咁多嘢,所以感激咁多人出席,因為疫情關係,好多嘢做唔到。」她們又謂父親遺體安放在家族墓園。

談到歌神許冠傑(Sam)錄片致敬,林煒珽說:「平時都有同佢(Sam)食飯,佢話不如錄條片,我都冇諗過佢會唱歌致敬。」林建名悼念冊最後一頁以《滄海一聲笑》作結,是否寓意父親的人生?她說:「追思會有個Theme,是滄海一聲笑,歌詞好配合佢人生,笑看人生﹑開心大少。(悼念冊選林先生開心吃東西照片?)佢好鍾意呢張相,嗰時佢肥肥哋,畀人覺得佢食得好﹑住得好。」

相關新聞:林建名追思會|戴夢夢唱《朋友》送別契爺 憶大少教誨:叫我睇開啲...

相關新聞:林建名追思會|靈堂內外一片花海 劉德華黎明古天樂送花牌悼「大少」

相關新聞:林建名追思會|林建岳掛念胞兄 家屬製作悼念冊緬懷「大少」

(即時娛樂)