疫情後定婚期|李施嬅未婚夫係圈外人 胡定欣催好姊妹生BB (16:16)

文章日期:2021年02月08日

李施嬅今午貼鑽戒相宣布婚訊,她回覆傳媒表示另一半是圈外人,認識了好幾年,她說:「其實我哋認識好幾年了,大家一齊好開心,也很感恩他對我工作上的支持和包容。好開心終於可以同大家分享這個好消息。(婚禮)日子未定,可能要等疫情過後先。他是圈外人,感激大家給我們一些空間,到時再有消息,再同大家分享。收到大家的祝福,也感到非常幸福。多謝大家關心。」

「胡說八道會」成員胡杏兒和胡定欣亦祝福施嬅,杏兒說:「我哋都知道咗一段時間啦,好戥佢哋開心,好期待佢哋嘅婚禮!」

定欣亦表示:「喺網上見到施嬅宣布say yes,好替佢開心,搵到一個咁好咁惜佢嘅終身伴侶,恭喜晒,希望佢喺外地完成拍攝後快啲返港,早日生baby,知佢鍾意小朋友,恭喜晒。」

相關新聞:緋聞不絕|曾跟鄧健泓拍拖 李施嬅被指專揀富二代做男友

相關新聞:就快40歲|李施嬅曬鑽戒宣布婚訊:I Said Yes

(即時娛樂)