生完兩個女高2cm 李亞男:祖藍叫我唔好生咁多個 (21:20)

文章日期:2021年02月11日

本周日大年初三(2月14日)是王祖藍與李亞男結婚6周年的鐵婚日子,他們接受車淑梅主持港台節目《舊日的足跡》訪問,說6年婚姻最大感受,是發覺簡單就是快樂。李亞男談及王祖藍是怎樣的老公時,笑說一言難盡:「他好細心、有主見、靚仔、有才華、喺我心中他係非常高嘅!」王祖藍心中的李亞男則是個200分老婆:「人生中就是要搵一個同她一齊,每日都見恩典的人,亞男就係喇!」他好感恩兩人的婚姻過得平淡而快樂,每日都會跟對方講I love you 、Miss you!他笑說:「她喺睡房,我入廚房都會掛住她,幾大件事!所有糖尿病人都要迴避呀!哈哈!」

李亞男去年12月宣布細女王海靜(Hayley)出世,王祖藍回憶太太分娩的趣事:「在手術室醫生竟然播我首歌《跌落凡間的天使》,覺得怪怪哋,於是要求播回上次生大女時播的張學友《每天愛你多一些》,好多謝學友兩次陪著我哋生BB。我其實冇乜留心(聽歌),因為顧住補番上次(生大女)忘記的細節,點知剪臍帶一幕都是錯過咗,護士只拍到我剪完一刻,冇得補番......(會否生第三胎?)真係唔敢講,暫時兩個先,我哋計劃三年抱兩,兩年內亞男都要戒口好辛苦,她發夢都夢到食生冷同邪惡食物的拍拖日子。」

談到兩歲大女王天韻(Gabby)長得高,李亞男指老公擔心女兒12歲時點算!還有她每生一個就長高1cm,現在前後高了2cm,老公叫她不要生咁多個。

(即時娛樂)