賀戲院重開|《狂舞派3》台前幕後炮製「戲院禮儀歌」 (18:38)

文章日期:2021年02月17日
賀戲院重開|《狂舞派3》台前幕後炮製「戲院禮儀歌」

香港疫情肆虐令戲院關門多時,明天年初七各戲院將重開,電影《狂舞派3》台前幕後,親自製作一首「戲院禮儀歌」,迎接《狂》上映及戲院重開。

電影公司今天(17日)放出由黃修平執導,《狂舞派3》演員顏卓靈、蔡瀚億、楊樂文、劉敬雯 、Heyo、劉皓嵐、黃莉雅等主演的「戲院禮儀片」,以迎接電影明天正式上映,為牛年重新開業的戲院帶來新氣象,亦迎接同日高先電影院開幕。

戲院禮儀歌歌詞如下:「提一提你 唔想嘈親人哋 / 可以試下閂機 唔閂都較返震機 / 其實都算OK 同你嚟睇場戲 / 都想可以靜靜地 我只係驚你太長氣 / 麻煩小心個 Mon 小心會發光 / 使乜四圍望 the show must go on / 場內嚴禁吸煙 空氣至新鮮 / 我諗你都得 又唔使俾人罰錢吖 / 我知個畫面幾奪目 之但係戲院範圍內 係不准攝錄 / 我哋排排坐 Keep住有好戲播 / 我冇遮到你 冇必要踢我吖 / 就準備去欣賞 為你準備嘅製作 感受一下面前嘅大銀幕」。

(即時娛樂)