黎瑞恩唔介意被指走樣 憶做個唱嘉賓被歌迷狂噓 (16:10)

文章日期:2021年02月18日

黎瑞恩(小恩子)近日出席新城一個節目,大談人生經歷,湊巧當天是小恩子正日生日,兩位主持為她準備蛋糕慶祝。問到有什麼心願,她說:「我其實無咩特別,我覺得快樂咁度過,或者係周遊列國,可惜最近因疫情無法做到。」小恩子表示自己為興趣復出,部分人批評她走樣,她笑稱:「唔通我仲好似18歲咁嘅樣咩?你會唔會好驚呀咁樣?」

提到加入樂壇的經過,當年原本已安排好出國讀書,因一次偶然機會,即興參加歌唱比賽並獲冠軍,吸引多間唱片公司注意,最後決定留港發展。小恩子表示最初入行時,單純地只想做好本分,沒想到做歌手不容易,試過錄13小時的歌,累到站着也睡覺,更要提高個人心理質素。

小恩子憶述有次為黃凱芹和關淑怡演唱會擔任嘉賓,一出場就被歌迷噓,她說:「好大聲,全部人都噓,我真係好驚,但都要照唱,一唱完佢哋(歌迷)拍手,好有滿足感」。

(即時娛樂)