翻唱自己經典作品《兩種人》 何嘉莉MV玩BL:愛無界限 (12:37)

文章日期:2021年02月19日

何嘉莉(Lillian)日前重新演繹自己經典歌曲《兩種人》,相隔20多年,經過重新編曲的《兩種人Love Follows》,今日正式上架。

事隔9年再踏進錄音室,Lillian透露這次翻唱的契機,是跟疫情有關,加上每年歌迷嚷着要她復出,她亦自覺今年是時機,她說:「主要係想做自己最喜歡嘅事,一直分咗大部分時間畀小朋友,見到佢哋成長,每個小朋友都有夢想,令我想起我嘅夢想究竟係咩?幾時放棄咗?今年嘅疫情令我明白,世事唔係樣樣都可以計劃,不如依家立刻實行自己最鍾意做嘅事,更加份外珍惜。」

歌曲是很多樂迷心目中的經典作品,大家對此曲已經很熟悉,並有既定印象,要重新演繹歌曲,Lillian坦言並不容易,因為以往演繹時,整體感覺少女味重,現在因為自己過往的經歷,加上聲線的變化,她和監製舒文也希望以新方式、更成熟方式演繹,她說:「好容易將以前感情擺落去,今次全新編曲加咗電子、搖滾元素,出嚟感覺同效果好滿意。」Lillian自爆錄音時超緊張,需要飲酒放鬆,她說:「因為我係一個緊張大師,希望有啲方法令自己放鬆,所以今次錄音嘅時候,我準備咗紅酒。」她亦坦言很開心和音部分,都由自己主理。

至於MV故事加入了BL題材,Lillian表示是導演莊少榮的主意,她說:「我聽到嘅時候好surprise,但好鍾意,因為呢個題材好真實,好貼近呢個新世代嘅愛情世界、愛情觀,愛係冇分種族、界限。我依家呢個status再演繹《兩》,已經成熟咗好多,人生又經歷好多唔同嘅嘢,用呢個題材去演繹好有新鮮感。」Lillian認為勇敢追尋自己喜歡的事情,才對得住自己人生,愛情亦然。

(即時娛樂)