MIRROR成員勢克服畏高 AK挑戰高空獨木橋嗌唔得 Jer未玩已頭暈 (17:55)

文章日期:2021年02月19日

ViuTV全新節目《克服他她它》將於下周一(22日)起播放,節目由火火(李家榮)、MIRROR成員Alton(王智德)和Tiger(邱傲然)擔任主持,每集邀請不同嘉賓分享各自恐懼事物,並由心理學家和精神科醫生等分析與提供解決方法,讓嘉賓和觀眾克服心魔。

下周一和二晚播出的兩集,邀請到MIRROR成員Jer(柳應廷)、Anson Kong(江𤒹生,AK)及ERROR成員保錡做嘉賓,克服畏高症。3人先到主題公園挑戰摩天輪,Jer不敢望向海邊,途中更因車廂搖晃而嚇得大叫;另一邊廂,AK全程緊握扶手,笑言自己屬於「又要驚但又要玩」類型。

3人隨後又挑戰高空繩網和獨木橋,Jer甫見到高空繩網表示緊張到肚痛,他笑言:「呢啲嘢係人玩嘅咩?」挑戰高空獨木橋時,AK緊張得大叫「唔得喇」,只敢以小碎步前行。Jer未開始挑戰前已感頭暈,當他成功踏上獨木橋時,眾人為他大聲打氣,卻令緊張的Jer崩潰大叫:「唔好嘈!」

(即時娛樂)