稱蕭若元處收成期 田蕊妮拒循舊規則 新一代要破釡沉舟 (22:15)

文章日期:2021年02月25日

資深傳媒人蕭若元日前和游學修在社交應用程式Clubhouse中,激辯有關「香港電影已死」及「香港電影回復80年代光輝機率是零」話題,兩人事後更在YouTube上各抒己見。

張寶華今日在YouTube節目邀請田蕊妮(阿田)擔任嘉賓,對於「蕭游激辯」,阿田就以觀眾及演員角度發表己見,她說:「一個科技發展,令觀眾接收娛樂習慣唔同咗,依家好方便,一撳電話就接收好多嘢,搵到好多娛樂,以前年代,佢哋餵你食乜嘢就食乜,依家係一個變化年代,你唔知道嗰樣嘢結果會係點,首先我覺得娛樂唔會冇,人唔會唔需要(娛樂),結果變成乜嘢模式呢?係變化緊嘅階段。」

對於蕭生的看法,阿田則說:「可能佢(蕭若元)係收成期,曾經係成功人士,但我唔覺得人係需要循住舊規則,去建立依家嘅嘢,當然嗰個(舊規則)可以係參考,但係咪要跟住一條舊嘅路向去做,我又唔覺得係,依家反而係有新衝擊。

你唔可以話乜嘢死咗就唔做,喺我角度都係咁諗,依家仲係有一啲人,喺呢個行業,仍好熱心、理想及夢想開創新嘅路,或者各自去行一條路,係好辛苦嘅,我哋捨易取難,人最想梗係懶,乜嘢成功就跟住條formula去做,我覺得依家世代唔係,已經唔再係畀你跟住一條formula去做,甚至乎條formula係令到嗰樣嘢滅亡原因,大家依家破釡沉舟,但都係好衝擊,如果唔係有蕭生呢啲前輩,去衝擊我哋思維,或者話畀你聽個機會係零,嗰股勁未必有咁勁。」

(即時娛樂)