孖影后鮑起靜合作|準媽咪余香凝憑歌寄意 要珍惜親人 (16:22)

文章日期:2021年02月26日

準媽咪余香凝(Jennifer)相隔一年,再推出新歌《最好陪伴》,這首歌是她與鮑起靜主演的微電影《日子總有我陪伴你走》主題曲。這位準靚媽在歌中大講親情,Jennifer說︰「這首歌講人與人之間感情,同微電影有關係,要珍惜人與人之間啲關係,唔可以等,因為等的話,可能會錯過一啲嘢,就算物轉星移,好多事會變,事物會變舊,人會離去,但唔變嘅嘢係感情。」

早前Jennifer到錄音室為新歌錄音,她表示這首歌充滿挑戰性︰「聲音上難控制,要好似講嘢咁,但又唔可以似讀書,細說故事,非常難掌握,呢首歌有啲高音位激動位,又唔可以太激動。」

Jennifer表示唱這首親情歌時感受良多,令她更要珍惜親人,她說︰「長大後我經常會諗,爸媽年紀愈來愈大,時間會唔會係倒數緊呢?其實咁諗好消極,我哋要積極啲諗,時間流逝,要趁呢個時候陪佢哋更多,同佢哋做啲佢哋想做,但未做過嘅嘢。」

提到親情,Jennifer坦言婚後有更深入看法,令她更重視親情,她說︰「親情有昇華,因為唔止自己本身嘅家庭,仲有老公嗰邊家庭,而且我同老公組織咗家庭,令我覺得有更多人與人之間感情要去珍惜,因為你遇到另一家人,以前大家唔認識,冇血緣關係,佢哋當你係一家人,所以要更加珍惜。」

同時兼顧家庭和工作,Jennifer自言分配時間不是太好,她說︰「因為要工作,而且有唔同朋友,仲有自己屋企人,特別係我婆婆,我唱呢首歌都有諗起佢,佢年紀開始大,有時會諗好耐冇見婆婆,但有時放假會選擇約朋友,所以要提醒自己,你諗起就要立即去搵,未必一定要去見面,打電話畀佢,都好過你乜都冇做。」

(即時娛樂)