林二汶以編織精神影個唱海報:日復一日 一針一線完成 (18:19)

文章日期:2021年02月26日

「叱咤我最喜愛的女歌手」林二汶,將於3月27日踏上紅館,舉行首個個人演唱會,門票將於3月9日起,在城市售票網公開發售,而此次演唱會不設售票處售票。出道20年的二汶,首次舉行紅館個唱,她說:「相信我係第一個『沒有山頂朋友』嘅紅館演唱會,因為全場劃一票價680元,以配合場館特別座位安排。」

日前二汶拍攝演唱會海報,她說:「拍攝海報呢個造型,我形容為『眠乾絮濕』,其實除咗靚之外,同今次演唱會好有關係,因為編織係要日復一日,一針一線好有耐心,所以編織呢個精神,擺喺唔同嘅工作入面,都可以形容走漫長嘅路,至可以完成,好啱我呢個演唱會,都係一點一滴咁構成。我演唱會名叫《The Beginning of Faith(信仰的開端)》,因為我有首歌叫《最後的信仰》,個意義係你相信你一直努力織到底,嗰樣嘢就會出現,呢個係我做咗咁多年嘅其中一種精神,所以編織係同我成個演唱會好有關連。不過我係完全唔識(編織),就算讀書上家政堂,所有編織功課都係由我阿媽﹑阿婆﹑阿姨幫手製作,好慶幸身邊幾位上一代婦女咁有才藝,所以今次都係一併向佢哋作出致敬。」

(即時娛樂)