王菀之到訪張敬軒屋企 宵夜都係食「遮遮式早餐」? (18:41)

文章日期:2021年02月28日

張敬軒的外傭「遮遮」是廚藝達人,每天早上只為軒仔準備粥、麵包做早餐,令軒仔愈食愈瘦,自嘲願望就是吃一餐可以捱過中午12時的早餐。好友王菀之(Ivana)昨日在社交平台分享了一張「遮遮式早餐」照片,但除了麵包及果醬外,還多了幾塊年糕。

Ivana說︰「都好少出街,不過有啲人,突然想見。或者咁講,有啲年,係要開嘅!我得到一份宵夜。Btw, it's yummy!圖二係因為唔夠飽,其實唔係,係有人驚我唔夠飽。@hinscheung #赤口anytime #澱粉無極限」

不少網民從餐墊和餐枱等蛛絲馬迹估計Ivana到訪軒仔家,但「遮遮」為她準備的宵夜竟然跟軒仔的早餐一樣,有網友不禁表示︰「點解客人嚟到都仲係食呢啲?」軒仔隨後向Ivana留言︰「阿遮話招呼唔到,個意思係你嘅食量佢招呼唔島,佢動心個島名。佢話佢瞓先。」

(即時娛樂)