UA院線結業|吳思遠感心噏 嘆疫情兼租金貴致經營困難 (13:01)

文章日期:2021年03月08日

UA Cinemas(娛藝院線)今早在官方網站公布,即日起全線結業。吳思遠回應《明報》時慨嘆,疫情加上香港租金昂貴,最終令UA院線撐不住,他說:「UA院線做咗幾十年,疫情令戲院經營困難,知UA想唔做,但估唔到咁快!香港租金太貴,商場賺足每分錢,令戲院業負擔唔到。旺季時生意係特別好,但平時就普普通通,舖租咁貴,遇到今次疫情,又冇吸引人入場嘅電影,荷李活又冇大片,加上租金壓力,令UA意興闌珊,真係好可惜。UA在內地有幾間戲院,可能都會一起結業。」

吳思遠表示戲院是香港人基本娛樂場所,他說:「好似失去咗個朋友,好心噏!希望有熱心人接手做,應該會有的,同時希望商場租金唔好去到咁高,現在真係太高。戲院都係文化娛樂事業,其實政府應該輔助和有一套政策幫助戲院,我在任香港電影工作者總會會長時,向政府提出過很多意見,但都冇人聽。」

相關新聞:田啟文對UA戲院全線結業感震驚 憂影響投資者來港拍戲

(即時娛樂)